Wednesday, August 22, 2007

Ce am mai aflat...


http://www.bat-test.com/

In aparenta sunt un om intre oameni. Dar recent mi s-a pus altfel problema...
cat esti de bionic te intreaba acest site.
Acum nu il vad decat ca pe o miscare semi-inteligenta de marketing dar la inceput, m-a amuzat.
De ce zic semi-inteligenta? Fiindca situl e destept facut si rolul lui este sa te distreze in vreme ce iti serveste lansarea din toamna a femeii bionice la un post TV american. Ok, dar BONUS MATERIAL care poate fi accesat doar daca esti mai mult de 75% bionic (va dati seama ca nu mi-a iesit din prima, nu?) ESTE UN CACAT ORDINAR.
Adica imi da un cadru (UN SINGUR CADRU!!!) din ceva - banuiesc din viitorul serial.

Ok, daca imi dadea vreun cadru cu femeia bionica facand dus sau macar pocind bad guys sau ceva era ok. Dar nuuuuuuuuu. Imi da un cadru cu un lift care coboara.
In fine, ati prins ideea. Un cacat.

No comments: